Kiropraktor for barn og voksne i Oslo

Bred erfaring innen kiropraktikk

Kiropraktikk er læren om håndmanipulasjon av skjelett og ledd med hovedfokus på ryggsøylen. Kiropraktor Carl Christian Ashton Johnsen er utdannet ved Anglo-European College of Chiropractic i Bournemouth fra 1993 til 1998. Han åpnet Frogner Kiropraktorklinikk AS i 2002 etter mangesidig kiropraktorpraksis i Norge og England.

Priser

Første konsultasjon

700 kr

Oppfølging

500 kr pr. time

Hva gjør en kiropraktor?

Kiropraktoren undersøker og behandler via muskel- og skjelettsystemet. Frogner Kiropraktorklinikk har fokus på helhetlig tilnærming til mennesket og harmonisering av kropp og rygg. Kiropraktoren vår har opparbeidet seg en myk og spesifikk behandlingsteknikk som skaper en positiv reaksjon i smerte/feilstillingsbehandlingen.

Behandlingsmetoder

Mange ganger må muskel- og skjelettproblemer behandles både via ledd og gjennom bløtdeler. Vil tilbyr både triggerpunktbehandling og bløtdelsbehandling på vår klinikk. Vi jobber tverrfaglig med kiropraktor, fysioterapeut og akupunktør.

Vi behandler vanlige tilstander som blant annet

• Isjias

• Prolaps

• Smerter i rygg

• Lumbago

• Smerter i bryst

• Kink i nakken

• Nakkesmerter

• Skuldersmerter

• Smerter i armer og hender

• Svimmelhet/vertigo

• Smerter i bekken

• Bekkenløsning

• Smerter i ben og fot

• Kolikk, KISS-KID og torticollis hos spedbarn

Henvisning og sykemelding

Vi har lang erfaring med undersøkelse og behandling av nevrologiske symptomer som smerter, nummenhet og pareser. Vi henviser videre til spesialist ved behov.

I dag fungerer kiropraktoren som primærkontakt med henvisningsrett og er godkjent sykmelder på lik linje med leger og manuellterapeuter.

Vi er medlem av

Norsk Kiropraktorforening logo Kiropraktorgruppen logo

Videoen under viser hjemmeøvelser du kan gjøre hjemme